Chcesz zgłosić problem lub masz pytania dotyczące najmu:
skontaktuj się z nami w Panelu Najemcy, e-mail lub tel.
Telefonicznie:
Pn-Pt: 12:00-17:00
So-Niedz.: 12.00-20:00
W sprawach pilnych awarii: 24h
ZALOGUJ ADMIN| © ZOJKA-NAJEM 2023 I Polityka prywatności
Zojka-Rent
www.zojka-najem.pl
NIP: 9570232574
Najemcę obciążają m.in. awarie:
Właściciela obciążają m.in. awarie:
Jeżeli naprawa awarii leży po stronie Najemcy - usuń ją we własnym zakresie i na własny koszt.
W razie wątpliwości lub drobnych usterek - skontaktuj się z nami polecimy lub wyślemy odpowiedniego fachowca.
Jak zgłosić awarię:
Zgłoś awarię w Panelu Najemcy lub napisz do nas wiadomość e-mail podając następujące informacje:
Pilne wsparcie w sprawie awarii:
Jeżeli awaria ma charakter pilny zadzwoń do nas oraz:
Sposób zapłaty:
Płatności związane z najem przyjmujemy na rachunek bankowy
Zojka-Rent nr: 17 1160 2202 0000 0003 6900 3533
Opłaty umowne płatne są za każdy miesiąc z góry do 15-go dnia miesiąca.
Jeśli płatności dokonasz do 10-go dnia miesiąca otrzymasz automatyczny rabat czynszu w kwocie 60 zł. Czynsz najmu określony w umowie zawiera ww. rabat.
Informację o płatnościach znajdziesz w Panelu Najemcy.
W opisie przelewu każdorazowo wskazuje się:
Za datę zapłaty uznawana jest data wpływu środków na rachunek bankowy.
.
Brak płatności w terminie:
W przypadku braku płatności umownych w terminie do 10-go dnia miesiąca - czynsz najmu zostanie automatycznie zwiększony o kwotę rabatu. W przypadku opóźnień wpłaty po 15 dniu miesiąca Wynajmujący może także żądać zapłaty odsetek umownych za każdy dzień opóźnienia.
Dodatkowe naliczenie:
Może wynikać z innego tytułu niż czynsz np. naprawa leżąca po stronie Najemcy, niedopłata mediów, opóźnienie zapłaty, brak ubezpieczenia Najemcy. W przypadku braku zapłaty kosztu dodatkowego, najbliższy czynsz zaliczany będzie pierw na jego poczet.
Umowa najmu może zostać przedłużona jedynie poprzez zawarcie nowej umowy najmu przy czym o chęci jej przedłużenia Najemca powinien poinformować w Panelu Najemcy lub e-mailem co najmniej miesiąc przed terminem wygaśnięcia obowiązującej umowy. Kolejną umowę najmu zawieramy na kolejny czas oznaczony co do zasady na co najmniej takich samych warunkach jak obecna umowa. W celu zawarcia kolejnej umowy najmu możemy przeprowadzić Twoją ponowną weryfikację finansową. Kaucja z bieżącej umowy zostanie zaliczona na poczet kolejnej umowy.
Znajdź na swoje miejsce nowego lokatora:
Możesz rozwiązać umowę najmu w każdym czasie, bez okresu wypowiedzenia, pod warunkiem znalezienia innego najemcy, który podpisze nową umowę najmu, na warunkach co najmniej takich samych jak Twoja bieżąca umowa. Nowy najemca, musi spełniać odpowiednie kryteria m.in. posiadając odpowiednie dochody. Poproś przyszłego najemcę o kontakt z nami oraz poinformuj nas o chęci cesji umowy na nowego lokatora. Twoja umowa zostanie rozwiązania gdy nowy najemca podpisze z nami umowę najmu.
Wpłać 1 lub 2-krotność opłat:
Umowę możemy rozwiązać za porozumieniem Stron:
Wypowiedzenie wyślij do nas e-mailem lub w Panelu Najemcy.
Jeśli masz inny problem: Napisz do nas wiadomość w Panelu Najemcy, e-mail lub zadzwoń z dokładnym opisem problemu. Postaramy się go rozwiązać tak szybko jak to tylko będzie możliwe.
Powyższe informacje w zakresie: rabatu czynszu, naliczeń dodatkowych, rozwiązania umowy przed czasem oraz ubezpieczenia dotyczą w szczególności Najemców którzy zawarli umowy najmu po 1.03.23r.
Panel Najemcy to przestrzeń online stworzona specjalnie dla Najemcy. Wszystkie sprawy związane z umową najmu możemy załatwić zdalnie przy pomocy Panelu. Znajdują się w nim wszystkie informację związane z najmem m.in. dane o rozliczeniach i płatnościach umownych, dokumenty związane z najmem w tym umowa najmu, możliwość wysłania do nas wiadomości, zgłoszenia usterki lub innego problemu związanego z najmem. Dostęp do Panelu Najemcy otrzymasz po rezerwacji najmu lub podpisaniu umowy najmu.