Chcesz zgłosić problem lub masz pytania dotyczące najmu:
skontaktuj się z nami e-mail, sms lub telefonicznie
Telefonicznie:
Pn-Pt: 12:00-17:00
So-Niedz.: 12.00-20:00
W sprawach pilnych awarii: 24h
ZALOGUJ ADMIN| © ZOJKA-NAJEM 2021 I Polityka prywatności
Zojka-Rent
www.zojka-najem.pl
NIP: 9570232574
Najemcę obciążają m.in. awarie:
Właściciela obciążają m.in. awarie:
Jeżeli naprawa awarii leży po stronie Najemcy - usuń ją we własnym zakresie i na własny koszt.
W razie wątpliwości lub drobnych usterek - skontaktuj się z nami polecimy lub wyślemy odpowiedniego fachowca.
Jak zgłosić awarię:
Napisz do nas wiadomość e-mail lub sms podając następujące informacje:
Pilne wsparcie w sprawie awarii:
Jeżeli awaria ma charakter pilny zadzwoń do nas oraz:
Sposób zapłaty:
Płatności związane z najem przyjmujemy na rachunek bankowy
Zojka-Rent nr: 17 1160 2202 0000 0003 6900 3533
Opłaty umowne płatne są za każdy miesiąc z góry do 15-go dnia miesiąca.
Jeśli płatności dokonasz do 10-go dnia miesiąca otrzymasz automatyczny rabat czynszu w kwocie 60 zł. Czynsz najmu określony w umowie zawiera ww. rabat.
W przypadku wpływu środków po 10-m dniu miesiąca czynsz najmu ulega automatycznemu zwiększeniu o kwotę rabatu.
W opisie przelewu każdorazowo wskazuje się:
Za datę zapłaty uznawana jest data wpływu środków na rachunek bankowy.
.
Brak płatności w terminie:
W przypadku braku płatności umownych w terminie do 10-go dnia miesiąca - czynsz w danym miesiącu zostanie automatycznie zwiększony o 60 zł (kwotę rabatu). W przypadku opóźnień wpłaty po 15 dniu miesiąca Wynajmujący może także żądać zapłaty odsetek umownych za każdy dzień opóźnienia.
Dodatkowe naliczenie:
Może wynikać z innego tytułu niż czynsz np. naprawa leżąca po stronie Najemcy, niedopłata mediów, opóźnienie zapłaty, brak ubezpieczenia Najemcy. W przypadku braku zapłaty kosztu dodatkowego, najbliższy czynsz zaliczany będzie pierw na jego poczet.
Znajdź na swoje miejsce nowego lokatora:
Możesz rozwiązać umowę najmu w każdym czasie, bez okresu wypowiedzenia, pod warunkiem znalezienia innego najemcy, który podpisze nową umowę najmu, na warunkach co najmniej takich samych jak Twoja bieżąca umowa. Nowy najemca, musi spełniać odpowiednie kryteria m.in. posiadając odpowiednie dochody. Poproś przyszłego najemcę o wypełnienie /formularza zgłoszeniowego/, przekaż mu nasze dane kontaktowe oraz poinformuj nas o chęci cesji umowy na nowego lokatora. Twoja umowa zostanie rozwiązania gdy nowy najemca podpisze z nami umowę najmu.
Wpłać 1 lub 2-krotność opłat:
Umowę możemy rozwiązać za porozumieniem Stron:
Jeśli masz inny problem: Napisz do nas sms, wiadomość e-mail lub zadzwoń z dokładnym opisem problemu. Postaramy się go rozwiązać tak szybko jak to tylko będzie możliwe.
Powyższe informacje w zakresie: rabatu czynszu, naliczeń dodatkowych, rozwiązania umowy przed czasem oraz ubezpieczenia dotyczą w szczególności Najemców którzy zawarli umowy najmu po 1.03.23r.